R & D – Ανάπτυξη Βελτιστοποίηση

You are here:
Ανάπτυξη Νέου Καλλυντικού Προϊόντος
Βήματα
  1. Έρευνα Αγοράς και Ανάλυση Τάσεων.
  2. Κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών.
  3. Ανάπτυξη Ιδέας προϊόντος.
  4. Επιλογή και σύνθεση συστατικών.
  5. Προσαρμοσμένη φόρμουλα: προσαρμοσμένες συνθέσεις, εξισορροπώντας την καινοτομία με τη λειτουργικότητα για να δημιουργηθεί ένα προϊόν που πληροί τις επιθυμητές προδιαγραφές.
  6. Δημιουργία δειγμάτων: πρωτότυπα δείγματα του προϊόντος, επιτρέποντας την αξιολόγηση της υφής, του αρώματος και της συνολικής απόδοσης.
  7. Δοκιμή και επικύρωση.
Βελτίωση Καλλυντικού Προϊόντος

Αναβαθμίστε το Προϊόν σας για Κορυφαία Απόδοση.

Βήματα
  1. Αξιολόγηση Τρέχουσας Φόρμουλας: Ανάλυση της σύνθεσης του υπάρχοντος προϊόντος και εντοπισμός σημείων που χρήζουν βελτίωση (αποτελεσματικότητα, υφή, ασφάλεια, σταθερότητα του προϊόντος).
  2. Συστατικά: Ενσωμάτωση ενεργών συστατικών που ενισχύουν τη δράση και την απόδοση του καλλυντικού προϊόντος, προσφέροντας επιπλέον οφέλη.
  3. Συνολική Βελτίωση Χαρακτηριστικών: Βελτίωση αποτελεσματικότητας, υφής, ασφάλειας και σταθερότητας της φόρμουλας.
  4. Συμμόρφωση με τον Κανονισμό 1223/2009: Διασφάλιση ότι η αναβαθμισμένη φόρμουλα συμμορφώνεται με τον κανονισμό 1223/2009, εξασφαλίζοντας την ασφάλεια και τη νομιμότητα του προϊόντος.
  5. Συνεχής υποστήριξη: συνεχής υποστήριξη για την αντιμετώπιση τυχόν κανονιστικών ενημερώσεων, προσαρμογών τυποποίησης ή πρόσθετων αναγκών ανάπτυξης.

Αναδείξετε το προϊόν σας σε ένα πραγματικό «best-seller», προσαρμοσμένο στις τελευταίες τάσεις και απαιτήσεις της αγοράς.