ISO 45001:2018 Συστήμα διαχείρισης υγείας και ασφάλειας στην εργασία

Τι είναι το ISO 45001;

Το ISO 45001 είναι το πρώτο διεθνές πρότυπο για τη διαχείριση της Υγείας & Ασφάλειας στην εργασία (ΥΑΕ). Σχεδιάστηκε με στόχο να βελτιώσει τις συνθήκες εργασίας στις επιχειρήσεις, να μειώσει τους επαγγελματικούς κινδύνους και να διασφαλιστεί η συμμόρφωση με τη νομοθεσία. Το πρότυπο ISO 45001 εφαρμόζεται σε όλους τους τύπους εταιρειών, επιχειρήσεων και οργανισμών ανεξάρτητα από το μέγεθος και τη δραστηριότητά τους.

Υπηρεσίες
  • Σύνταξη Μελέτης & Ανάλυση απαιτήσεων
  • Εκπαίδευση προσωπικού
  • Σύνταξη & εφαρμογή διαδικασιών
  • Εσωτερικοί έλεγχοι & προετοιμασία για πιστοποίηση
Οφέλη – Πλεονεκτήματα του ISO 45001
  1. Μείωση εργατικών ατυχημάτων και επαγγελματικών ασθενειών, τόσο σε συχνότητα όσο και σε σοβαρότητα.
  2. Διαμόρφωση ενός ασφαλούς και οργανωμένου εργασιακού περιβάλλοντος, μέσω της συστηματικής εκτίμησης κινδύνων και της πρόληψης πιθανών επικίνδυνων καταστάσεων.
  3. Μείωση του χαμένου χρόνου λόγω ατυχημάτων, συμβάλλοντας στην αύξηση της αποδοτικότητας/αποτελεσματικότητας.
  4. Βελτίωση των συνθηκών εργασίας, ενισχύοντας το ηθικό, την ικανοποίηση και την αφοσίωση των εργαζομένων.
  5. Αναβάθμιση της εταιρικής αξιοπιστίας, χάρη στην πιστοποίηση από ανεξάρτητο φορέα, που αποδεικνύει τη δέσμευση της επιχείρησης στην υγεία και ασφάλεια.
  6. Μείωση του κινδύνου νομικών κυρώσεων, μέσω της συμμόρφωσης με τις ισχύουσες κανονιστικές απαιτήσεις.
  7. Συμβατότητα με άλλα διεθνή πρότυπα ποιότητας, επιτρέποντας μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στη διαχείριση της επιχείρησης.
  8. Καλύτερη ετοιμότητα στην αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών, εξασφαλίζοντας άμεση και αποτελεσματική αντίδραση.
  9. Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, διευκολύνοντας τη συνεργασία με μεγάλες επιχειρήσεις ή διεθνείς εταίρους που απαιτούν υψηλά πρότυπα ασφάλειας.
  10. Αύξηση της εμπιστοσύνης απέναντι σε εργαζομένους, πελάτες και συνεργάτες.
  11. Αποτελεσματική και άμεση υλοποίηση διορθωτικών ενεργειών, προλαμβάνοντας μελλοντικά προβλήματα.
  12. Σαφής καθορισμός ρόλων και αρμοδιοτήτων μέσα στην επιχείρηση, βελτιώνοντας τον συντονισμό και την υπευθυνότητα του προσωπικού.